Sanoma Media Belgium brengt een nieuw weekblad op de markt: Aimé Magazine. Het blad richt zich vooral op het groeiende segment van ontslagen werknemers in Vlaanderen. ‘Zij hebben nog tijd om te lezen.’
Humo
Kanakna maakt reality over Syrisch bloedbad
Het Vlaamse productiehuis Kanakna heeft in Damascus een prestigieus contract binnengehaald. Kanakna mag exclusief het Syrische bloedvergieten in beeld brengen. ‘Reality-tv wordt eindelijk volwassen.’
Paul D’Hoore: ‘Beroep me op recht op satire’
Financieel journalist Paul D’Hoore ontkent stellig dat zijn jongste boek overgeschreven is van een eerdere, gelijkaardige publicatie. ‘Het gaat overduidelijk om een parodie. Niemand kan dit serieus nemen.’
Nieuwjaarsbrief Wouter Beke uitgelekt
De finale kladversie van de nieuwjaarsbrief van CD&V-voorzitter Wouter Beke is in de openbaarheid beland. Het document richt zich vooral tot senioren en bevat enkele richtlijnen voor de gezondheidszorg.
Sanoma ruilt horoscopen in voor consultancy
Mediaconcern Sanoma, in België onder meer uitgever van Flair, Feeling, Glam*it en Story, vervangt de horoscopen in zijn tijdschriften door adviezen van consultants. ‘Dit past perfect in de huidige tijdsgeest.’