‘Winst in Warschau, dat konden we niet maken. Uit respect voor de slachtoffers van Wereldoorlog II.’ Zo verklaarde Joachim Löw, de bondscoach van het Duitse elftal, de verloren halve finale tegen Italië.
'Italië speelde erg mooi. Ook prachtig dat Mario Balotelli als kleurling twee goals kon maken', vindt Joachim Löw.