Wie van zijn werkgever een bonus van 135 miljoen euro krijgt, wordt verondersteld dat te vieren. En dat deed Carlos Brito, CEO van bierbrouwer AB InBev. Speciaal voor de gelegenheid trok hij een Heineken open.
Trots heft Carlos Brito de fles. Na twee moeilijke jaren heeft ie niet alleen een bonus verdiend, maar ook een lekker pilsje.