Wouter Van Besien, partijleider bij Groen!, is gisteravond opgepakt in Parijs. De modepolitie stoorde zich met name aan zijn gebatikte trui en zijn bril. ‘Vraiment une catastrophe.’
Het is niet de eerste keer dat de Groen!-voorzitter met een modeblunder in het nieuws komt.