De meteorologische herfst was dit jaar volstrekt normaal, volgens het KMI. Weerman Frank Deboosere noemt abnormaal en verontrustend. ‘Wie gelooft mij nu nog wanneer ik waarschuw dat de aarde opwarmt?’
Frank Deboosere maakt er zich ernstig over dat de herfst zich perfect hield aan de statistieken van het KMI. 'Dat is niet normaal meer.'